06 augusti 2009

Ur min egen "Mina vänner", 3 september 1994

Förnamn: CECILIA
Efternamn: NYGREN
Tel: 58174914
Födelsedag år: 1986 månad: SEPT dag: 3

Hårfärg: BLOND
Ögonfärg: BRUN
Vikt: 22 KILO
Längd: 1,17
Mina syskon: KRISTOFFER, MARKUS
Skolor jag gått i: GÅR I BERGA
Roligaste ämnet: GYMNASTIK/OÄ
Tråkigaste ämnet: MATTE
Bästa årstid: SOMMAR
Jag spelar: LITE PIANO
Bästa bok jag läst: TUMMEN OCH TOSSINGARNA
Det bästa jag vet: NÖJEN
Det värsta jag vet: BRUNA BÖNOR, KRIG, DÖDEN, NÅN DÖR
Älsklingsrätt: PASTA
Bästa pop-grupp jag vet: ACE OF BASE
Fritidsintressen: KÖR BALETT
Min högsta önskan: ATT JOHAN BLEV KÄR I MIG! <3
Vad jag helst vill bli: SERVITRIS/SJUKSKÖTERSKA/HÅRFRISÖRSKA

3 kommentarer:

Unknown sa...

Åh, det här var det gulligaste någonsin! "Det bästa jag vet: NÖJEN". Det låter som att du var en liten farbror när du var liten! <3

Cicci sa...

jag vet! jag var sjukt lillgammal. jag undrar mest varför jag kände att jag både behövde skriva "döden" och "nån dör" som det värsta jag visste.

min lillebror hade fyllt i samma dag. under "det bästa jag vet" hade han skrivit "avokadoplanta".

Donny H sa...

Du hade ju helt rätt, bruna bönor är SKITÄCKLIGT ju.